Skocz do treści

Aplikacje

Każde nasze rozwiązanie informatyczne powstało, bo dostrzegliśmy realną potrzebę lub konkretny problem. Celem i wynikiem każdego ze zrealizowanych wdrożeń były przede wszystkim poprawa komfortu pracy użytkowników oraz usprawnienia polegające na:

  • skróceniu czasu realizacji określonych zadań lub procesów,
  • umożliwieniu prowadzenia kontroli procesów,
  • zapewnieniu transparentności procesów,
  • poprawie jakości danych i przepływie informacji w ramach organizacji lub
  • wypełnieniu wymagań nałożonych przepisami prawa.

Dbamy o to, aby zaprojektowane przez nas rozwiązania były przyjazne użytkownikowi i łatwe w użyciu.

W ramach swojej działalności oferujemy usługi typowe dla tzw. „software house” pomagając tworzyć zupełnie nowe, dedykowane oprogramowanie na indywidualne zamówienia.

Od 2016 roku tworzymy także oprogramowanie standardowe (tzw. pudełkowe) odpowiadające potrzebom każdego przedsiębiorstwa. Przyjazne użytkownikowi, łatwe w instalacji i adresujące konkretne potrzeby – to cechy naszych rozwiązań pudełkowych. Sprawdź naszą ofertę rozwiązań, które z miejsca możesz zaimplementować w Twoim przedsiębiorstwie.

 

NIP Inspektor® to aplikacja umożliwiająca kompleksową weryfikację kontrahentów w zakresie statusu podatkowego oraz sprawdzanie danych w ramach tzw. „czarnej listy” KAS. Projektując NIP Inspektora® naszym celem było stworzenie narzędzia przyjaznego w obsłudze, przejrzystego, bezpiecznego a co najważniejsze spełniającego potrzeby każdej firmy. Dlatego też, w NIP Inspektor® większość czynności odbywa się automatycznie, a Twoja rola ogranicza się do załadowania danych i wybrania czasu, kiedy chcesz, aby program wykonał za Ciebie całą pracę!

  • Proste menu spowoduje, że od razu poczujesz się, jakbyś korzystał z niego od zawsze – w projektowaniu NIP Inspektora® uczestniczyli zarówno księgowi, jak i doradcy podatkowi z wieloletnim doświadczeniem.
  • Możesz załadować dane w wybranym przez Ciebie formacie: xls, xlsx, csv, txt lub zaimportować swój JPK_VAT / JPK_V7
  • Sam określasz czas sprawdzenia i jego częstotliwość! NIP Inspektor® może weryfikować numery VAT kontrahentów np. codziennie!
  • Program sam łączy się z serwisami KAS i sprawdza Numery Identyfikacji Podatkowej polskich kontrahentów, a numery podatników z Unii Europejskiej w systemie VIES.
  • Po skończonym sprawdzeniu, NIP Inspektor® automatycznie tworzy raporty – nie musisz nic robić! Każda weryfikacja jest trwale oznaczona co do czasu (dnia i godziny) jej przeprowadzenia. Na dowód sprawdzenia, dla każdego numeru NIP, otrzymujesz zrzut ekranu ze strony internetowej Ministerstwa Finansów lub numer unikalnego zapytania przesłanego na serwis VIES.
  • Możesz również podłączyć Inspektora do bazy danych (lokalnej lub na serwerze MSSQL) i trzymać pełną historię sprawdzeń w jednym miejscu.

Więcej informacji o NIP Inspektor® znajdziesz na www.nip-inspektor.pl.

Bank Inspektor to rozwiązanie dedykowane dla przedsiębiorstw, którym zależy na funkcjonalności weryfikacji rachunków bankowych kontrahentów, w ramach wymagań tzw. „białej listy” wchodzącej w życie we wrześniu 2019 roku. W ramach funkcjonalności weryfikacji rachunków bankowych kontrahentów udostępniamy:
  • Masowe automatyczne sprawdzania numerów rachunków bankowych w oparciu o udostępniane serwisy Ministerstwa Finansów;
  • Raporty z wyników sprawdzeń;
  • Możliwość okresowego, stałego sprawdzania np. całej bazy kontrahentów;
  • Możliwość edycji paczki przelewów i wyeliminowanie przelewów na rachunki niezgłoszone wprost z narzędzia;
  • Automatyczne generowanie zawiadomień do urzędu skarbowego o wykonaniu przelewu na rachunek niezgłoszony;
  • Integrację z NIP Inspektorem®.
Interfejsy Bank Inspektor są każdorazowo dopasowywane do potrzeb każdego klienta, aby umożliwić wczytywanie plików, zestawień lub paczek przelewów obsługiwanych w jego przedsiębiorstwie. Bank Inspektor oferowany jest również w wersji dla banków umożliwiającej zaoferowanie usługi weryfikacji numerów rachunków bankowych dla klientów tych banków. Więcej informacji o Bank Inspektor znajdziesz na www.bank-inspektor.pl

JPK Inspektor to rozwiązanie umożliwiające weryfikację i testowanie danych zawartych w plikach JPK. Aplikacja JPK Inspektor dokonuje automatycznych testów struktur JPK oraz danych zawartych w JPK w oparciu o katalog wbudowanych testów.

JPK Inspektor obsługuje następujące struktury JPK:

  • JPK_V7
  • JPK_VAT (2) oraz JPK_VAT (3)
  • JPK_FA (1) oraz JPK_FA (2)
  • JPK_MAG (1)
  • JPK_KR (1)

Wyniki testów oraz statystyki dokonanych weryfikacji prezentowane są użytkownikowi w przystępnej formie grafów i wykresów pozwalając na szybką identyfikację nieregularności i zdarzeń mogących budzić podejrzenie.

JPK Inspektor ma szerokie zastosowanie i może być wykorzystany przez użytkownika dla różnych celów:

  • Analizy trendów;
  • Identyfikacji anomalii i zdarzeń jednorazowych;
  • Wyszukiwania duplikatów w danych;
  • Uzgadniania plików;
  • Testowania merytorycznego danych;
  • Wizualizacji danych w postaci grafów, wykresów, tabel i map.

JPK Inspektor może stać się w przedsiębiorstwie uniwersalnym narzędziem do weryfikacji danych podatkowych, finansowych i logistycznych.

Mechanizmy zastosowane w JPK Inspektorze mogą zostać przeniesione na inne obszary działalności przedsiębiorstwa, jak sprzedaż, analiza kosztów, itp.

JPK Raportowanie to program pozwalający na łatwe i szybkie przygotowanie plików JPK wprost z poziomu MS Excel.

Nasza aplikacja powstała w odpowiedzi na potrzeby zgłaszane nam przez księgowych i specjalistów podatkowych. W efekcie stworzyliśmy przyjazne dla użytkownika i wszechstronne narzędzie, które:

  • Tworzy JPK (wszystkie struktury);
  • Łączy pliki JPK;
  • Pozwala na automatyczne wyznaczanie wartości parametrów w plikach JPK (np. GTU / procedury w JPK_V7), struktura planu kont w JPK_KR, czy dodatkowe oznaczenia faktur w JPK_FA.
  • Umożliwia wczytanie gotowego JPK, jego wizualizację w MS Excel i ręczną edycję, np. na potrzeby złożenia korekty, uzupełnienia danych, weryfikacji danych, testowania danych;
  • Zmienia wersję JPK (np. JPK_FA(1) na JPK_FA(2));
  • Pozwala na dalsze przekształcanie danych w postaci tabelarycznej.

Dodatkowo, przy wdrożeniu JPK Raportowanie dostosowujemy jego interfejsy do indywidualnych potrzeb każdej firmy uwzględniając liczbę źródeł danych, format danych i logikę łączenia ze sobą danych, tak aby powstał spójny plik JPK. Stosowane przez nas mechanizmy pozwalają na automatyzację procesu wyznaczania parametrów opisujących transakcje w plikach JPK bez konieczności kosztownej modyfikacji systemów źródłowych.

Więcej o JPK Raportowanie znajdziesz na www.jpk-raportowanie.pl.

Zmiany w obszarze odpowiedzialności solidarnej pomiędzy podatnikiem a agencją celną w obszarze stosowania uproszczeń w imporcie towarów (na podstawie art. 33a ustawy o VAT) wymagają zmian w podejściu do wymiany informacji pomiędzy agencją celną a importerem.

We współpracy z naszymi partnerami stworzyliśmy rozwiązanie, które rewolucjonizuje podejście do wymiany informacji na linii agencja celna – importer. Teraz każda ze stron dowie się szybko, sprawnie i bezpiecznie o odprawach oraz sposobie ich ujęcia w JPK_V7.

  • Importer w łatwy i prosty sposób pobierze informacje o odprawach – koniec z szukaniem dokumentacji papierowej.
  • Agent celny sprawdzi, czy przesłane importerowi dokumenty odpraw zostały poprawnie ujęte w JPK_V7.
  • Importer sprawdzi, czy ujął wszystkie transakcje importu i prawidłowo wykazał VAT należny od importu rozliczonego w procedurze art. 33a.
  • Obie strony ograniczą ryzyko pomyłek, braków w raportowaniu oraz unikną potencjalnych kar.

Więcej o VATlink dowiesz się na www.vatlink.pl.

AIT Faktury to rozwiązanie, które w znakomity sposób usprawnia proces tworzenia faktur. Narzędzie zapewnia poprawność merytoryczną wystawianych faktur. Może służyć jako kompleksowa aplikacja do fakturowania lub jako aplikacja wspomagająca, która dzięki interfejsom do ładowania danych może obsługiwać np. procesy wystawiania korekt.

Aplikacja posiada wewnętrzną bazę danych – w przypadku użycia jednostanowiskowego, a także umożliwia połączenie z centralną bazą danych. Podstawowe funkcjonalności to:

  • Wgrywanie danych, na postawie których mają zostać wystawione faktury.
  • Możliwość dostosowania szablonu faktury.
  • Możliwość zastosowania wielu szablonów.
  • Centralna baza klientów i produktów.
  • Możliwość tworzenia: faktur, korekta, zaliczek i proform.
  • Możliwość wysyłki faktur do klientów.
  • Automatyczne pobieranie kursów walutowych.
  • Tworzenie ekstraktu na potrzeby JPK_FA.
  • Możliwość oznaczania faktur znacznikami potrzebnymi dla celów raportowania JPK_V7.

Na potrzeby automatyzacji procesu wystawiania faktur, oferujemy usługę stworzenia dedykowanych interfejsów pozwalających na import danych do narzędzia oraz usługę tworzenia szablonów faktur.

ZSMOPL Asystent to rozwiązanie dedykowane dla rynku farmaceutycznego pozwalające na obsługę procesu raportowania dla celów Zintegrowanego Systemu Monitorowania Obrotu Produktami Leczniczymi (ZSMOPL).

Nasze rozwiązanie pozwala na niezakłócone i niezależne od systemu magazynowego i systemu finansowo-księgowego tworzenie komunikatów wysyłanych na portal ZSMOPL. Jest rozwiązaniem standardowym, którego podstawowe funkcjonalności umożliwiają:

  • Ręczne przygotowanie komunikatu bezpośrednio w ZSMOPL Asystent lub z poziomu MS Excel;
  • Import plików XML z komunikatami ZSMOPL;
  • Wprowadzanie zmian i korekt do plików ZSMOPL;
  • Generowanie komunikatów;
  • Wysyłka komunikatów ZSMOPL na środowisko testowe i produkcyjne;
  • Zarządzanie bazą certyfikatów uwierzytelniających komunikaty ZSMOPL;
  • Archiwizacja komunikatów ZSMOPL.

Dodatkowo, na potrzeby automatyzacji wprowadzania transakcji do ZSMOPL Asystent, oferujemy usługę stworzenia dedykowanych interfejsów dla danych z systemów magazynowych, logistycznych i finansowo-księgowych.

Więcej o ZSMOPL Asystent znajdziesz na www.zsmopl-asystent.pl.